Rok od 21.01.2025 | Szkolenie zaawansowane pCon.planner |ONLINE| Certyfikowane
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Szkolenie podstawowe online w formie praktycznych warsztatów + nagranie
Zyskaj na czasie - napisz na info@ EasternGraphics.pl - by otrzymać również nagranie z poprzedniej edycji
w szkoleniu live możesz uczestniczyć w terminie roku od zakupu. Pierwszy dostępny termin:
DATA: 21.01.2025
GODZINA 9:00 - 17:00
FORMA: SZKOLENIE LIVE (ONLINE) + NAGRANIE + CERTYFIKAT
KONTAKT: info@EasternGraphics.pl +48 739 079 775
Więcej informacji o szkoleniach pCon.planner >>
Cel szkolenia:
Opanowanie biegłości w zakresie tworzenia własnych realistycznych tekstur, znajomość funkcji konstrukcji, technik oświetlenia sceny i scenariuszy renderowania. Przybliżenie narzędzi wymiarowania - wstęp do dokumentacji technicznej. Poznanie narzędzi multimedialnych (udostępnianie modeli CAD na urządzenia mobilne, panorama 360, animacja, film). Znajomość przydatnych bezpłatnych stron i serwisów zewnętrznych.
Forma:
Praktyczne Case Study, każda z funkcji powtarzana kilkukrotnie z czasem na wykonanie zadania
Agenda:
9:00 - 10:30 - Narzędzia konstrukcji - proste przykłady + zastosowanie w projekcie (odejmij, scal, część wspólna, rysunek odręczny vs. łamana, wyciągnij + warianty, za mną oraz rozciągnij i wycinek). Przypomnienie funkcji tj. szereg po kole, lustro (w kontekście projektowanego wnętrza).
10:40 - 11:40 - Import brył, tworzenie szafki podumywalkowej i rozmieszczenie płytek w łazience - zadanie zamykające modelowanie i wyposażanie konkretnego pomieszczenia na przykładzie łazienki.
11:40 - 12:10 - Materiały - źródła pozyskiwania tekstur. Edytor Materiału a Edytuj Teksturę. Omówienie podstawowych parametrów Edytora Tekstur na przykładzie wybranych materiałów z katalogu Materiałów w pCon.planner.
12:20 - 13:00 - O materiałach PBR i parametrach tekstur - serwisy, import gotowych materiałów. Tworzenie własnej realistycznej tekstury, przy wykorzystaniu bezpłatnych narzędzi.
13:45 - 14:00 - Podsumowanie: praca z teksturami w konkretnej scenie, najważniejsze modyfikacje, którym należy poddać teksturę po zaimportowaniu gotowego modelu. Funkcja Edytuj Teksturę (wraz z precyzyjnym skalowaniem w oparciu o wymiar).
14:00 - 15:00 - Rodzaje oświetlenia sceny w pCon.planner + parametry. Światło otaczające, oświetlenie z zakładki Start - podstawowe i fotometryczne. Dodawanie plików od Producenta. Światło sufitowe, materiał samoświecący, pCon.Catalog vs.3D Warehouse. Światło z panoramy w tle. Wskazówki dotyczące pracy z oświetleniem.
15:10 - 16:00 - Ustawienia kamer i funkcja przycinania planu. Ustawienia renderingu związane z interpretacją oświetlenia i pozostałe. Render w formie obrazu vs. panorama. OpenGL vs. OSPRay. Style Renderowania.
16:00 - 17:00 - Pozostałe narzędzia multimedialne: Animacja i Film, Udostępnij Model 3D, oraz AR. Podgląd na Żywo. Grafika Wektorowa i Podgląd Wydruku. Narzędzia wymiarowania, funkcje auto wymiarowania (Pieczęć, Rozmieszczenie). Tworzenie legendy, symboli, tabelki i tekstu (w tym poznanie Edytora Tekstu) przypomnienie roli warstw w kontekście dokumentacji technicznej, oraz funkcji Style Wymiarowania.
Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń i konsultacji >>